-->

18.03.2014

Podpis #10

Delikatny podpis dla Anonima. Przeczesałam setki palet i w końcu trafiłam na taką, która mi odpowiadała. Róże, brudne róże - takie coś mnie również kojarzy się z subtelnością, delikatnością.
A więc, proszę bardzo!

P.S. Nawet nie zauważyłam kiedy przeszedł 1000 odwiedzających, a tu już ponad 1600! Może spektakularny rezultat to to nie jest, ale mnie bardzo to cieszy i dziękuję wszystkim odwiedzającym, a w szczególności korzystającym i zamawiającym! <3 P.S.2 - jeśli komuś poprzesuwają się cytaty, będzie coś wystawało itd - piszcie śmiało na GG! Podpis ma masę marginów i może się coś sknocić :c
The sweetest thing
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisicing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquip ex ea commodo consequat.
CRL

KOD:

4 komentarze:

  1. Użyłam jako ładny opis do albumu dla Lenn na psychosis.wxv

    OdpowiedzUsuń
  2. Pożyczone dla Artemisii Karras na http://www.whitmore.wxv.pl/.

    OdpowiedzUsuń
  3. Biorę na Zadore dla Leny Chevalier :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Biorę super podpis na Empire State dla Sylvii ^^

    OdpowiedzUsuń